Het verhaal van VodafoneZiggo

Toen VodafoneZiggo vorig jaar op zoek was naar een eindejaargeschenk voor hun klanten, werden zij door Tony's Chocolonely doorverwezen naar Geef een Wow. Producer Hüsnu Gedik blikt terug op een succesvolle actie.

Verrassing in december

“Nieuwe klanten in de Vodafone-winkels kregen bij aanschaf van een nieuwe prepaid simkaart een Aftelkalender cadeau. Bestaande klanten kregen een digitale versie. Hiermee konden wij onze klanten de hele maand december verrassen met leuke dingen,” vertelt Hüsnü Gedik, Producer bij VodafoneZiggo. 

Bijdrage aan de branding

De kalender was niet alleen leuk voor klanten, maar zorgde volgens Hüsnü vooral voor een bijdrage aan de branding. “Met name aan de branding van het prepaid product. Zowel bestaande als nieuwe klanten kregen in de Adventskalender leuke feitjes en informatie over het product en het Vodafone merk.”

Aandacht voor het prepaid product

Hüsnü van VodafoneZiggo: “De meeste acties en communicatie die wij doen is gericht op postpaid. Door deze kalender hadden we ook de mogelijkheid om prepaid klanten blij te maken.”

Feestgevoel

“Het weggeven van een leuke attentie had natuurlijk ook met een ander middel gekund, maar ik denk dat een Adventskalender herkenbaar is, een feestgevoel geeft en voor iedereen leuk is,” blikt Hüsnü terug op de actie. “De reacties van klanten waren heel positief. Prepaid klanten krijgen niet vaak extraatjes en daarnaast doet chocolade het altijd goed. We zouden de Aftelkalender absoluut vaker inzetten en bij voorkeur naar een breder publiek!”

Aftelkalender op maat?

Ontwerp zelf een Aftelkalender, helemaal in je eigen branding. Download onze makkelijke templates en ga zelf aan de slag!

Sample aanvragen

Vraag in 2 simpele stappen een gratis sample aan
van jouw favoriete WK-Aftelkalender.

Bedankt!

Bedankt voor je aanvraag! Het formulier is succesvol verzonden, we gaan meteen aan de slag en nemen zo snel mogelijk contact met je op.